HomeFireFall › Firefall: Patch 0.7.1723 – hodnocení

Firefall: Patch 0.7.1723 – hodnocení

Je sobota večer, takže je na čase subjektivně říct, co přinesl patch 0.7.1723. Je vysoce pravděpodobné, že (negativní) některé věci se plnou silou projevili až teď…

 

+

  • Navigace (navigační cestička jak se dostat k cíli) se malinko zlepšila, ale občas nenaběhne ani po dvou pokusech (občas zabere nastavit si waypoint těsně před misi ale je to prudááááááá)

~

  • Tornádo se mi zatím neschovalo do skály. Dříve například:
    Tornádo nedostupná portál

    Tornádo nedostupný portál

    Tornádo schované ve skále

    Tornádo schované ve skále

  • Tornádo naprosto neomylně každých 5s sestřelí moje věžičky když hraju bastiona.
  • Molecular filtr má nějak zabugované craftění, na místo vybrání hotového výrobku mi to stále nabízí dodělat hotový výzkum/craft za redbeans.
  • Když sypu druhou várku na rafinaci, nemám kompletní nabídku surovin, pouze písek a nebo nic. Je nutné kliknout na slot 2x (otevřít, zavřít, otevřít), než mi nabídne zbytek materiálů na rafinaci

    Naval fazole na místo vybrání výrobku

    Naval fazole na místo vybrání výrobku

  • Vyzkoumané věci se rovnou neukáží v menu build, je nutné potvrdit vývoj, opustit molecular filter a zase se do něj vrátit.

3 Comments.[ Leave a comment ]

  1. To je vlastně docela dobrej bug report:). Dík

    1) Chceš říct, že navigace ti nefunguje pokud je nastavená přímo na místo mise (většinou nějaká věc/deployable), ale pokud si uděláš waypoint někde poblíž (waypoint na místo v terénu) tak to funguje?

    2) Ty screenshoty rozbitýho tornáda pošlu lidem, kteří se tím zabývaj.

  2. Abych to upřesnil, moc času jsem na hraní neměl. Tak půl hoďky deně a o víkendu jsem byl v práci tak snad tento…

    1) Ano občas šipka nenaskočí a musím si dát před quast aby naběhla.
    1a) To že občas u navigování „umře“ když zajedu někam špatně nevím jestli je feature a nebo bug. Tzn nevím jestli je implementována funkce „přepočítat“. Každopádně zkusím něco frapsnout jestli se zadaří. Snad to muje plechovka zvládne 🙂

    2) Takto se bugovalo dříve. Zabugované tornádo jsem v tomto patchi právě zatím nenašel. Ale pokaždé bylo spawnuté uprostřed pláně, těžko to ověřit. Každopádně by bylo za potřebí ověřit, jestli když padá z prostoru, dopadne někam, kde je alespoň 2stopy místo a ne jen jeden pixel.
    2a) Ohledně toho bastiona, to je prý minibug protože tornádo se snaží zničit vrtáky a další umístitelné věci a občas se tím dá tornádo docela „odtáhnout“ jsem někde četl.

    Na větší test a případně nějaké video se chystám tento víkend.

    ps: Něco s molecular filterem dělali (spoustě hráčům se do něj nedalo dostat), tak to je možná fixnuté. Na shardu kde jsem byl byl i nějaký DEV a docela se do něj pustili…

  3. Navigace jde přepočítat když dýl podržíš klávesu F. Měl by to bejt něco „extended sin mode“. Bohužel to nikde není moc propagováni ani v tutorialech tak se o tom skoro neví.

Leave a Comment

NOTE - You can use these HTML tags and attributes:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>